SCHOOL DAYS HQ



Description

In the school the three people met. Their relation had been changed in the season, and turned into three love stories.

Makoto has been admiring a girl he has seen on the train. That girl is Kotonoha Katsura, and he even managed to take a photo of her with his cell phone. Due to new seating in his class, he ends up next to Sekai Saionji, a nosy, but sweet and sincere girl. As she snoops for his cell phone while talking to him, she discovers his crush and vows to help him until Kotonoha agrees to go out with him. When Sekai finally gets them together, she realizes her own feelings after finding out that the person Kotonoha liked was, in fact, Makoto. While waiting for her train next to Makoto, who was waiting for Kotonoha, she has him talking about how he can repay her for all of her help. Before leaving for her train, she kisses him and cries when she boards the way home. Kotonoha happily arrives for her date with Makoto shortly after. With all three main characters carrying different expressions on their faces, the story begins.

Idade: 18
Idioma: Japonês
Plataforma: PC
Conteúdo:

Triangulo amoroso
Romance
Bad Ending
Fortes cenas de violência
Suicídio
Terror
Yandere
Suspense
Rival
Problemas psicológicos

Link: HF

This entry was posted in ,,,,. Bookmark the permalink.

3 Responses to SCHOOL DAYS HQ

  1. Kurono says:

    merda...eu quero jogar essa droga de School Days, mas acho q só vou conseguir isso quando eu aprender japonês =/

    se a mangagamer lançasse eu comprava ele.

  2. AstralSword says:

    Acho que dá pra rodar de maneira rasoável fazendo a gambiarra do Atlas, mas ainda tenho que testar.

    Agora falando da novel (e já me desculpando pela expressão chula)... Puta merda! Essa novel em HQ parece um anime! Muito bom mesmo. A engine dessa novel é simplesmente perfeita, apesar de comer muito espaço no HD...

    Visual Novel Brasil mandando muito bem, como sempre! Obrigado por divulgarem mais esse pedaço de mal caminho do mundo oriental ^^

    E também, odeio a Sakei. Kotonoha rulez (por mais tendências psicopatas que ela tenha :P)

Leave a Reply